miércoles, 14 de julio de 2010

Valoració personal

La meva valoració del curs ha estat positiva. Tot i que ja havia creat el blog que vaig presentar al projecte final, amb aquest curs he après a fer-ne un jo sola, ja que l'altra vegada vaig necessitar que el professor d'informàtica m'ajudés. En aquest sentit agraeixo enormement l'ajuda que he tingut de la Cris per solucionar qualsevol problema. D'altra banda, se m'ha obert un món de nous recursos i projectes per aplicar o dur a terme a classe, dels quals en desconeixia l'existència. Crec que gràcies a aquest curs, començaré la meva classe 1x1 amb més ànims el proper setembre! Finalment voldria dir que aquest ha estat un primer contacte amb les eines que podem integrar a les nostres classes, i suggereixo una segona part que es centri també en Class Management de l'aula 1x1 i també potser del "Time Management" ;-) ? BON ESTIU I BON CURS 2010-11!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario