martes, 13 de julio de 2010

Reflexió Final

Jo també estic molt contenta d'haver fet aquest curs, com la resta dels meus companys i companyes.

També estic d'acord que els nous coneixements a vegades, costen d'aplicar ja que impliquen canviar coses que ja tenim molt interioritzades.

A més, les TIC sempre impliquen una inversió de temps que, si es supera, després et fan la vida més fàcil, però en principi pots arribar a pensar que no val la pena.

Jo ja sabia com fer un blog però em mancava la seguretat de fer-lo servir a classe. Ara li veig totes les avantatges i, de fet, aquest mes de juliol l'he començat a utilitzar en un intensiu d'estiu. Em serveix per tenir activitats preparades, links a l'avast de tothom, contacte directe amb els alumnes, la possibilitat de que els alumnes facin diferents activitats al mateix temps, fins i tot, he penjat la solució dels deures i cadascú se'ls corregeix i així no perdem temps a classe corregint (únicament dubtes).

Aquest curs ha estat l'empenteta que necessitava. Gràcies a la Cris i també a tothom perquè sempre agafes idees de veure com la gent planteja les activitats.

Bon estiu i bones TIC!!

Eva

No hay comentarios:

Publicar un comentario