miércoles, 14 de julio de 2010

Valoració final

Bon dia a tothom!
Això ja s'acaba! I la veritat és que m'ha agradat molt fer el curs de recursos TIC online. Tenia dubtes ja que mai havia fet cursos online, i pensava que potser seria complicat. Però la veritat és que tot ha anat molt bé, he après moltes coses que no sabia, he après a utilitzar amb més profunditat recursos que ja coneixia, hem pogut compartir experiències i activitats (cosa molt molt interessant) i penso que tot plegat ha anat molt bé.
Estic molt contenta de la rapidesa i accessibilitat de la formadora (de la Cristina) ja que ha sigut molt útil i a mi personalment m'ha fet continuar al meu ritme i sempre amb el seu suport.

Espero que l'any vinent em toqui treballar a un institut aplicant projectes utilitzant les noves tecnologies i poder dur a terme part del que he descobert aquí. Estic molt animada a crear un blog pels alumnes ja que pot ser molt interessant; i a començar, ni que sigui mica en mica, a aplicar aquests recursos a l'aula.

Molt bon estiu a tothom!

Irene Tort Cots


No hay comentarios:

Publicar un comentario